Sheensia

Forum założone przez miszcza


#1 2012-08-26 16:44:12

Elveer

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 3
Punktów :   

O magii

W świecie Sheensia istnieje podział na kręgi magii. Jest ich dziesięć z tym że ten ostatni owiany jest tajemnicą, bowiem każdy kto go opanował albo się tym nie chwali albo już nie żyje. Z każdym następnym kręgiem magii wzrasta siła czarów. Paladyni mogą opanować maksymalnie szósty krąg, natomiast magowie nie mają ograniczeń.


Krąg pierwszy
Osoby które opanowały go, potrafią skonstruować podstawowe zaklęcia pomocnicze. Takie jak stworzenie małego źródła światła na krótką metę tudzież na wzniecenie minimalnej ilości ognia potrzebnej do rozpalenia ogniska

Drugi krąg
Te zaklęcia również nie są zaawansowane. Za pomocą niektórych można stworzyć podstawowe ataki ofensywne takie jak silniejszy podmuch wiatru czy stworzenie nieco większego ognia. Magowie na tym poziomie są w stanie na krótką chwilę przyzwać takie byty jak króliki czy ptaki.

Trzeci krąg
Od tego momentu zaczyna się pojawiać znacznie potężniejsza magia. Tu wchodzą w grę rozmaite ataki ofensywne które mogą spowodować mały uszczerbek na zdrowiu. Czary pomocnicze zaczynają działać coraz dłużej

Czwarty krąg
Każdy kto osiągnie ten poziom może nazywać się magiem. Czary które wykonujesz są przeciętnej jakości. Nie wyróżniasz się spośród innych magów.

Piąty krąg
Jesteś w stanie przyzwać niemal każdą przeciętną kreaturę. Potrafisz posługiwać się potężnymi czarami uzdrawiającymi. W zależności od specjalności którą wybierzesz stajesz się w pewnym sensie ekspertem w tej dziedzinie.

Szósty krąg
Szósty poziom opanowują tylko mistrzowie magii. Od tego momentu potrafisz tworzyć niemal śmiertelne czary. Twoja moc jest bardzo wysoka

Siódmy krąg
Magowie którzy posiedli tą wiedzę charakteryzuje niewyobrażalna potęga. Czytanie w myślach to dla nich chleb powszedni. Magów na tym poziomie jest około trzydziestu.

Ósmy krąg
Niewyobrażalna moc której niemalże nic nie może stanąć na drodze. Teraz możesz tworzyć potężne czary obszarowe.

Dziewiąty krąg
Niemalże nic nie jest w stanie cię zatrzymać. Jesteś swego rodzaju pół-bogiem.

Dziesiąty krąg
Boska moc która owiana jest legendą.



Oprócz kręgów są jeszcze dziedziny magii. Jako mag możecie na początku wybrać jedną a z czasem opanować kolejne dwie. Dziedziny te nie ograniczają jaką magią się posługujecie a jedynie pokazują w jakim jej rodzaju jesteście szczególnie dobrzy.

Śmierć - są to czary z dziedziny nekromancji polegające zarówno na przyzywaniu jak i na ofensywie.
Żywioł - wszelkie kule ognia czy potopy podchodzą pod tą dziedzinę.
Bariera - Są to czary defensywne i magia mistyczna.
Życie - Magia pomocnicza jak i lecznicza.
Zaklinanie - Klątwy i umagicznianie przedmiotów.


Jaki krąg magii komu ?

Magowie mogą mieć na start trzeci krąg ( zezwalamy na wyjątki. ) Natomiast postacie paladynów mogą mieć maksymalnie krąg drugi. Zwykli śmiertelnicy dający atut magii posiadają jedynie pierwszy krąg.

Offline

 

#2 2012-08-26 16:57:14

 Synters

Kowal losu

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 4
Punktów :   

Re: O magii

Trzeba dodać iż jeżeli wasza postać nie jest swego rodzaju istotą stricte fizyczną, a jej umiejętności wykraczają poza oddziaływanie materialne, miast magi może posiadać rozmaite umiejętności. Przykładowo, wojownik cienia w Twoim zamierzeniu korzystający z magicznych sposobów na ukrywanie swej obecności, nie korzysta z zdefiniowanej w tym temacie "Magii" a z swoich własnych umiejętności, których mechanika opisana jest w tym temacie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakugan-gierka.pun.pl www.lareallife.pun.pl www.strzelnicabydgoszcz.pun.pl www.gamemetin2.pun.pl www.uprising.pun.pl